Duurt nu niet lang meer.. - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Anouk Eijnden - WaarBenJij.nu Duurt nu niet lang meer.. - Reisverslag uit Halsteren, Nederland van Anouk Eijnden - WaarBenJij.nu

Duurt nu niet lang meer..

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Augustus 2012 | Nederland, Halsteren

Hoi allemaal!

Dinsdag 14 augustus is het zover; dan vertrek ik naar Amerika om daar 5 maanden aan de 'University of Florida' te gaan studeren. Ik vertrek om 09:30 vanaf Schiphol, en kom om 16:50 in Orlando aan (plaatselijke tijd; het is daar 6 uur vroeger dan in Nederland). Via Orlando ga ik per bus naar Gainesville, de stad waar de universiteit staat en waar ik ga wonen.

Ik kan niet wachten om aan dit avontuur te beginnen en hoop jullie zo snel mogelijk op de hoogte te kunnen brengen van mijn belevenissen!

X!

Oh en by the way! Druk op 'Meld je aan voor de mailinglijst' om een email te ontvangen wanneer ik weer een nieuw verslag heb geplaatst.

  • 13 Augustus 2012 - 14:35

    Esmeralda Blok:

    t Afscheid nemen morgen zal vast moeilijk zijn, maar daarna...begint jouw grote avontuur!!!
    5 maanden Florida! Maak er een onvergetelijke tijd van!
    Liefs Esmeralda en n dikke kus van Elin

  • 13 Augustus 2012 - 22:50

    Johan:

    Hoi Anouk,

    Goede reis en veel (studeer)plezier.


    Groet,

    Johan

  • 19 Juli 2014 - 16:14

    Lolaa:

    hey vraagje wat waren de toelatingsnormen voor deze school

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Halsteren

Anouk

Actief sinds 24 Dec. 2012
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 11459

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2013 - 31 Januari 2014

Au Pair in Sydney

14 Augustus 2012 - 23 December 2012

Studeren in Florida

Landen bezocht: